|
Hent Adobe Acrobat Reader her for at læse PDF-filer:
| |
Evaluering
I projektet gennemføres 2 typer af evaluering under ledelse af Danmarks Pædagogiske Universitet:
-
Løbende intern evaluering, hvor den enkelte deltager og det enkelte netværk, som en del af interaktionen i projektet, gennemløber en metode til selvevaluering
-
Ekstern evaluering, som indebærer en perspektivering af projektets processer og resultater med henblik på at vurdere, hvorvidt ændringerne kan føres med ind i det fremtidige system.
Diagram over projektforløbet:
'Planlægning & pilot' |
'Netværksgrupper & uddannelse' |
'Evaluering & implementering' |
1.8.98 | ÅR 1 |
1.9.99 | ÅR2 |
1.1.00 | ÅR 3 | 30.6.00 |
analyser |
områdegrupperne arbejder |
resultater |
seminarer |
de tværfaglige løsninger |
konsekvenser |
organisering |
ODL - kurserne gennemføres |
ændringer |
kursusudvikling |
seminarer |
beslutninger |
områderne etableres |
ændringerne påbegyndes |
formidling |
koordinering |
koordinering |
koordinering |
Produkt
Som en sideeffekt ved projekt HIKOSA udgives en bog omhandlende metodeudviklingen, netværksmodellerne samt tværfagligheden som er sket under projektforløbet samt en CD-rom, hvor fjernundervisningskurserne findes til brug for beslægtede projekter.
|